مدیران برتر آی‌تی در خاورمیانه
IT & COMPUTER
وبلاگی برای دوستان رشته کامپیوتر

فهرست مذکور که در منطقه از اعتبار خاصی برخوردار است، نشان دهنده نحوه حرکت و آینده فناوری اطلاعات با توجه به نگاه و عملکرد مدیران اجرایی شرکت‌ها می‌باشد.

فهرست پنجاه تایی ماهنامه چنل، شامل نام مدیرانی است که توسعه دهنده فعالیت‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات هستند.
این مدیران همگی مستقیماً با شرکت‌های اصلی تولیدکننده یا توزیع کننده محصولات و فناوری‌ها در تعامل بوده و محل استقرار اصلی آنها دبی می‌باشد.

نکته مهم دیگر آن است که در این فهرست نام چهار ایرانی نیز به عنوان مدیران برتر دیده می‌شود که در شرکت‌های اچ‌پی و کام گارد (توزیع کننده محصولات کسپرسکی)، سکیور وی و گلدن سیستمز مشغول به کار هستند.

آنچه در ادامه می‌خوانید خلاصه‌ای از گزارش مفصل ۵۰ Channel Champions است. لازم به ذکر است گزارش ۵۰ Channel Champions در پنج بخش تقسیم‌بندی شده که در هر بخش ده مدیر برتر و موفق در منطقه خاورمیانه معرفی شده‌اند.

این بخش‌ها عبارت است از: امنیت و تجهیزات ذخیره‌سازی، سخت‌افزار و سیستم‌ها، نرم‌افزار، تجهیزات و بخش شبکه و ارتباطات.

بخش امنیت و تجهیزات ذخیره‌سازی
در بخش امنیت و تجهیزات ذخیره‌سازی به دو نام آشنا برای خوانندگان برمی‌خوریم که هر دو را با محصولات کسپرسکی می‌شناسیم. محمد مبصری و امان منظور که در شرکت‌های کام گارد و کسپرسکی خاورمیانه مشغول کار هستند و نقش بسیار مهمی را در توسعه بازار محصولات کسپرسکی داشته‌اند.

محمد مبصری که در حال حاضر قائم‌مقام ارشد شرکت کام گارد می‌باشد،

فهرست پنجاه تایی ماهنامه چنل، شامل نام مدیرانی است که توسعه دهنده فعالیت‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات هستند. این مدیران همگی مستقیماً با شرکت‌های اصلی تولیدکننده یا توزیع کننده محصولات و فناوری‌ها در تعامل بوده و محل استقرار اصلی آنها دبی می‌باشد.

پس از پیوستن به شرکت، تحولی جدی را در فروش محصولات امنیتی و علی‌الخصوص کسپرسکی در شرکت و منطقه به وجود آورده است که همین امر منجر به کسب جوایز متعدد از شرکت کسپرسکی در زمینه توسعه بازار و افزایش حجم فروش شده است.

 

در گزارش ماهنامه چنل همچنین آمده است که مبصری با تکیه بر پشتیبانی فنی قوی و خدمات پس از فروش مناسب توانسته است مدل تجاری قدرتمندی را ایجاد و مدیریت نماید.

 

امان منظور نیز که مدیر منطقه‌ای کسپرسکی می‌باشد، توانسته با شکل دادن یک کانال فروش قوی برای کسپرسکی، بازار منطقه را در اختیار این برند روسی قرار دهد. ضمن آنکه تلاش‌های وی به ایجاد ارتباطات مناسب در داخل کانال فروش و توزیع مناسب کالا نیز منجر شده است.

 

در بین مدیران برتر در این حوزه به نام‌های مدیرانی از سیمانتک، فورتی نت، سونیک وال و مک‌آفی نیز برمی‌خوریم.



بخش شبکه و ارتباطات

در حوزه شرکت‌های شبکه‌ای، نخستین نام آدریان ایلور، مدیر منطقه‌ای شرکت سیسکو است که باعث شده اعتبار نام سیسکو همچنان در منطقه خاورمیانه حفظ شود و کانال فروش قدرتمند آن همچنان فعال باشد.

 

اما نام آشنای دیگر فَری بوستانچی است که با مدیریت شرکت سکیور توانسته است محصولات بسیار قدرتمندی همچون F۵ را در سبد محصولات خود داشته باشد.

 

شرکت وی همچنین موفق شده در سال گذشته در قطر و کویت نیز دفاتری را تأسیس نماید. مدیرانی از شرکت‌های دی لینک، آوایا، جونیپر و آلکاتل-لوسنت نیز در این فهرست جای دارند.



بخش تجهیزات جانبی

از دیگر بخش‌های گزارش می‌توان به تجهیزات جانبی اشاره کرد که نام شرکت گلدن سیستمز برای خوانندگان بسیار آشناست. احسان هاشمی از این شرکت به دلیل حضور موفق شرکت گلدن سیستمز در بازارهای جدید و توسعه مناسب بازار، به عنوان یکی از مدیران برتر معرفی شده است. مدیرانی از شرکت‌های اینتل، سی گیت، وسترن دیجیتال، AMD و سامسونگ نیز در این فهرست جای گرفته‌اند.



بخش نرم‌افزار

در بین نام‌های مدیران شرکت‌های نرم‌افزاری فهرست ماهنامه چنل، تعجبی ندارد که نخستین آنها متعلق به مدیر بخش شرکای راهکارهای مایکروسافت باشد. وی توانسته است در تعامل

محمد مبصری در حال حاضر قائم‌مقام ارشد شرکت کام گارد و مدیرعامل شرکت تجارت امن خاورمیانه به عنوان توزیع کننده رسمی راهکارهای امنیتی است که شعبه ایرانی شرکت کام گارد محسوب می‌شود.

با بیش از ۲۵۰۰ شرکت بزرگ و کوچک که وظیفه توزیع محصولات مایکروسافت را برعهده دارند، بهترین سودآوری را برای مجموعه به ارمغان آورد.

 

مدیرانی از شرکت‌های سیتریکس، ردهت، ادوبی و آی‌بی‌ام نیز در بین مدیران برتر شرکت‌های نرم‌افزاری دیده می‌شوند.



بخش سخت‌افزار و سیستم‌ها

نخسین نام در این بخش، علی نعمتی مدیرفروش شرکت اچ‌پی خاورمیانه است. اچ‌پی که شرکت پیشرو در ارائه محصولات و راهکارهای چاپ در جهان است، در منطقه خاورمیانه نیز به لطف توانایی‌های مدیرفروش خود توانسته موقعیت ممتاز خود را حفظ کند.

 

مدیران شرکت‌های اپسون، توشیبا، ایسر، کانن، امیتاک و دل نیز به دلیل فعالیت‌های موفقشان، در زمره مدیران برتر حوزه نرم‌افزار قرار گرفته‌اند.



درباره محمد مبصری

محمد مبصری در حال حاضر قائم‌مقام ارشد شرکت کام گارد و مدیرعامل شرکت تجارت امن خاورمیانه به عنوان توزیع کننده رسمی راهکارهای امنیتی است که شعبه ایرانی شرکت کام گارد محسوب می‌شود.

 

با معرفی محصولات کسپرسکی در ایران از طریق شرکت آواژنگ سیستم، نام وی با نام کسپرسکی گره خورد که پس از شروع همکاری با کام گارد، فروش محصولات کسپرسکی را در سراسر منطقه خاورمیانه توسعه داد و به توسعه بازار آن کمک‌های شایانی نمود.

 

البته فعالیت‌های شرکت کام گارد فقط به ارائه راهکارهای امنیتی کسپرسکی محدود نمی‌شود و محصولات امنیتی دیگری نظیرسایبروم، آیولو، اکیونتیکس و ... نیز در سبد کالای شرکت قرار دارند.

 

وی هدف از راه‌اندازی شرکت تجارت امن خاورمیانه را توسعه فروش از طریق همکاری و مدیریت کانال فروش، مدیریت تبلیغات و امور روابط عمومی، ارائه خدمات فنی و پشتیبانی و ارائه دوره‌های آموزشی برمی‌شمارد.

 

موضوع اخیر یعنی ارائه دوره‌های آموزشی کسپرسکی که از نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۰ آغاز شد با ارائه مدارک رسمی لابراتوار کسپرسکی همراه است که از این لحاظ موقعیت ممتازی برای علاقه‌مندان این حوزه به شمار می‌رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 6 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 324
بازدید کل : 70493
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1